Νέα καμπάνια ευαισθητοποίησης για τη διαδικτυακή αποπλάνηση ανηλίκων (Grooming)
line

Η νέα καμπάνια της Childline #ListenToYourSelfie έχει στόχο να βοηθήσει τους νέους να καταλάβουν τον κίνδυνο της διαδικτυακής αποπλάνησης (Grooming).

Η καμπάνια δημιουργήθηκε λόγω του αυξανόμενου αριθμού παιδιών που επικοινώνησαν με την Childline για να καταγγείλουν σεξουαλική κακοποίηση στο διαδίκτυο.

Σύμφωνα με τα νέα στοιχεία της Childline:

  • Ο αριθμός των συμβουλευτικών ωρών για διαδικτυακή σεξουαλική κακοποίηση αυξήθηκε κατά 24% των τελευταίο χρόνο αγγίζοντας τις 3,716
  • Τα περισσότερα από τα παιδιά ήταν ηλικίας 12-15 ετών και σχεδόν τα δύο τρίτα ήταν κορίτσια
  • 1 στα 8 συνεδρίες αφιερώθηκαν ειδικά στη διαδικτυακή αποπλάνηση

Για την καμπάνια ευαισθητοποίησης το Childline δημοσίευσε το παρακάτω video.

 

Πηγή: NSPCC