Οι έφηβοι κύριοι χρήστες των help-line
line

Οι έφηβοι είναι εκείνοι που κυρίως ζητούν βοήθεια μέσω των γραμμών help-line σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του δικτύου Insafe για την περίοδο Απρίλιος –Ιούνιος  2016. Πιο συγκεκριμένα οι κύριοι χρήστες των υπηρεσιών είναι ηλικίας 12-18 ετών , γεγονός που επιβεβαιώνει την άποψη των κέντρων ευαισθητοποίησης και αφύπνισης ότι αυτό το ηλικιακό γκρούπ αντιμετωπίζει και τις μεγαλύτερες προκλήσεις στο διαδίκτυο.

shutterstock_343178969_slider

Η πιο διαδεδομένη μέθοδος επικοινωνίας με τις γραμμές βοήθειας, σύμφωνα με τα στοιχεία του Insafe παραμένει το τηλέφωνο ενώ όπως προκύπτει από την έρευνα, τους τελευταίους 18 μήνες συνεχώς κερδίζει  έδαφος η χρήση του chat και του email στην προτίμηση των χρηστών .

Κύρια προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι έφηβοι χρήστες και που τους οδηγούν στο να ζητήσουν βοήθεια είναι το ψηφιακό bulling , οι σχέσεις και η σεξουαλικότητα στο διαδίκτυο . Οι περιπτώσεις  παραβίασης της ιδιωτικότητας παρουσίασαν  μικρή αύξηση κατά το εξεταζόμενο διάστημα  ενώ καταλυτική ήταν  η στήριξη που παρείχαν οι γραμμές βοήθειας .

Το δίκτυο γραμμών βοήθειας του Insafe συλλέγει δεδομένα για τα είδη των τηλεφωνημάτων που λαμβάνει τα οποία αναλύονται κάθε τρεις μήνες προκειμένου να παρατηρηθούν οι τάσεις και να διεξαχθούν συμπεράσματα που μπορούν να βοηθήσουν στην άμεση επίλυση των προβλημάτων που προκύπτουν .

ΠΗΓΗ:betterinternetforkids.eu