Τι δείχνουν τα στοιχεία από τις Γραμμές Βοήθειας του INSAFE για το τρίμηνο Ιανουάριος-Μάρτιος 2017

Τι δείχνουν τα στοιχεία από τις Γραμμές Βοήθειας του INSAFE για το τρίμηνο Ιανουάριος-Μάρτιος 2017
line

Ο διαδικτυακός εκφοβισμός παραμένει το νούμερο ένα πρόβλημα για το οποίο οι χρήστες αναζητούν καθοδήγηση και στήριξη μέσω των Γραμμών Βοήθειας του INSAFE, όπως καταδεικνύεται από τα συγκεντρωτικά στοιχεία του τριμήνου Ιανουαρίου-Μαρτίου 2017. Αναζήτηση συμβουλών για θέματα σχετικά με την αγάπη, τη σεξουαλικότητα και τις σχέσεις ήταν το επόμενο θέμα που απασχόλησε όσους επικοινώνησαν με κάποια από τις γραμμές βοήθειας του INSAFE κατά το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αναφοράς, αυξήθηκε ο αριθμός των κλήσεων για αυτοτραυματισμό και αυτοκτονία (αύξηση κατά μία εκατοστιαία μονάδα και στις δύο περιπτώσεις) και αυτό μπορεί να σχετίζεται με την ευρύτερη ανησυχία σχετικά με την πρόκληση του Blue Whale όπου νέοι ενθαρρύνονται να αναλάβουν μια σειρά προκλήσεων που γρήγορα κλιμακώνονται για να τους παροτρύνουν να αυτοτραυματιστούν και τελικά να αυτοκτονήσουν.

Untitled

Σύμφωνα με τα συγκεντρωτικά στοιχεία το 60% των κλήσεων προέρχονταν από γυναίκες. Αυτό αντικατοπτρίζει τη συνεχιζόμενη πρόκληση της προσέγγισης των αγοριών, η οποία αποτέλεσε το θέμα μιας πρόσφατης συνάντησης κατά την οποία διερευνήθηκαν οι τρόποι με τους οποίους οι Γραμμές Βοήθειας μπορούν να γίνουν πιο φιλικές προς το αντρικό κοινό. Το θετικό, το οποίο προκύπτει και στη συγκεκριμένη περίοδο αναφοράς , είναι οτι πολλές γραμμές βοήθειας συνεργάστηκαν με επιτυχία με παρόχους κοινωνικών δικτύων, ευρύτερους κλάδους της βιομηχανίας και επιβολής του νόμου, δείχνοντας έτσι την ανάγκη πολλαπλών ενδιαφερομένων να συνεργαστούν για να βοηθήσουν στη δημιουργία ασφαλέστερου και καλύτερου διαδικτύου για τα παιδιά και τους νέους

Πηγή: Better Internet For Kids

Font Resize