Ανανεωμένο τόσο σε εμφάνιση όσο και σε λειτουργίες είναι πλέον το Gmail, η δημοφιλέστερη υπηρεσία ηλεκτρονικής αλληλογραφίας που χρησιμοποιείται από 1, 4 δις ανθρώπων κάθε μήνα. Όπως ανακοίνωση η Google οι αλλαγές θα είναι σταδιακά ορατές από όλους και έγιναν με σκοπό να προσφέρουν υπηρεσίες επαγγελματικού επιπέδου σε όλους τους χρήστες και όχι μόνο σε αυτούς της επαγγελματικής σουίτας G Suite.
Αν κάποιος θέλει να ενεργοποιήσει τις νέες λειτουργίες μπορεί από τις ρυθμίσεις να πατήσει την εντολή «Δοκιμάστε το νέο Gmail”Αν, στην πορεία, αποφασίσει να επιστρέψει στις παλιές ρυθμίσεις, μπορεί να πάει ξανά στο ίδιο σημείο και να επιλέξει “Go back to classic Gmail.”
ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ:
Google Calendar: Εμφανίζεται στη δεξιά πλαινή μπάρα και ο χρήστης μπορεί να οργανώνει τις συναντήσεις του, να βγάζει πρόγραμμα για την ημέρα του, να κρατά σημειώσεις κλπ. χωρίς να φεύγει από το email που διαβάζει εκείνη τη στιγμή.
Email Snoozing: Εκτός από τις ήδη υπάρχουσες επιλογές αρχειοθέτησης (διαγραφής, επισήμανσης ως αναγνωσμένο κ.λ.π) προστίθεται και η επιλογή «αναβολή». Με αυτόν τον τρόπο ο χρήστης μπορεί να επανέλθει στο email αργότερα.
Οffline mode: Επιτρέπει στο χρήστη να δουλεύει στο Gmail ακόμη και όταν δεν βρίσκεται συνδεδεμένος σε κάποιο δίκτυο.
Email Nudging: Η Google χρησιμοποιεί λειτουργία machine learning για να κατανοήσει ποια emails απαιτούν την απάντηση του χρήστη σε σχετικά σύντομο χρονικό διάστημα και του εμφανίζει σχετική ειδοποίηση μέσα στο inbox του.
Two-factor authentication (2FA): Αφορά τα εμπιστευτικά email. Αν ο αποστολέας ενεργοποιήσει τη συγκεκριμένη ρύθμιση τότε ο παραλήπτης για να διαβάσει το email θα πρέπει πρώτα να επιβεβαιώσει την ταυτότητά του.
Confidential Mode: Με αυτή τη λειτουργία ο χρήστης μπορεί να προσθέσει ημερομηνία λήξης σε ένα email που αποστέλλει έτσι ώστε ο παραλήπτης να μην μπορεί να το προωθήσει ή να το αντιγράψει.
Integrated Rights Management (IRM): Ο αποστολέας θα μπορεί να μπλοκάρει τη δυνατότητα προώθησης, αντιγραφής και εκτύπωσης ενός email.
Η Google προχωρά στην αναβάθμιση και της mobile εφαρμογής του Gmail με την προσθήκη νέου αλγορίθμου που θα αντιλαμβάνεται ποια emails είναι σημαντικά έτσι ώστε να στέλνει ειδοποίηση στον χρήστη και ποια μπορεί να τα δει αργότερα, έτσι ώστε να μην του αποσπά την προσοχή για κάθε εισερχόμενο. Σημαντική προσθήκη και η δυνατότητα διαγραφής από τη λίστα κάποιου newsletter με ένα άγγιγμα.
Πηγή: Αndroid Authority