Νέα έρευνα του Stanford University αποκαλύπτει ότι παιδιά και έφηβοι δεν μπορούν να ξεχωρίσουν ποιες από τις ειδήσεις που διαβάζουν στα social media είναι αληθινές και ποιες ψευδείς. Κατά τη διάρκεια της έρευνας εξετάστηκαν 7.804 μαθητές γυμνασίου, λυκείου και φοιτητές και τα αποτελέσματα ήταν άκρως ανησυχητικά: η νεολαία σήμερα νοιάζεται για την αληθοφάνεια και όχι για την ποιότητα της πληροφορίας. Μια μεγάλη φωτογραφία ή πολλές λεπτομέρειες είναι αρκετά για να προσδώσουν κύρος σε ένα post, ακόμα κι αν το περιεχόμενο είναι ψευδές ή δεν αντικατοπτρίζει όλη την αλήθεια.
Η έρευνα καταλήγει ότι είναι επιτακτική ανάγκη να μάθουν οι νέοι να έχουν κριτική σκέψη γεγονός που μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσα από την καλύτερη εκπαίδευση στο σπίτι και στο σχολείο.
ΜΕΤΡΑ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΩΝ ΕΙΔΗΣΕΩΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙ ΤΟ FACEBOOK
Νέα μέτρα για την αντιμετώπιση των παραπλανητικών ή ψευδών ειδήσεων στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωσε ο διευθύνων σύμβουλος και ιδρυτής του Facebook Μαρκ Ζούκερμπεργκ. Ο ίδιος επέμενε ότι οι παραπλανητικές ειδήσεις αποτελούν ένα περιθωριακό πρόβλημα, επαναλαμβάνοντας μία προηγούμενη δήλωσή του στην οποία είχε πει ότι «περισσότερο από 99% του περιεχομένου που βλέπουν οι άνθρωποι (στο Facebook) είναι αυθεντικό».
Πηγή: THE WALL STREET JOURNAL