Οι υπερβολικές ώρες που δαπανούν παιδιά και νέοι στα παιχνίδια και στα κοινωνικά δίκτυα και η δυσκολία ή η αδυναμία να τεθούν όρια στη χρήση της τεχνολογίας από τους γονείς αποτελούν το βασικό πρόβλημα των ατόμων που αναζήτησαν βοήθεια κατά το 2022 από τη Γραμμή βοήθειας Help-line.gr του Ελληνικού κέντρου Ασφαλούς διαδικτύου του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η παραβίαση της ιδιωτικότητας (κλοπή κωδικών, παραβίαση λογαριασμού κ.α.) και ακολοθούν αναζήτηση συμβουλών για τεχνικά ζητήματα και για υπερβολική ενασχόληση με το διαδίκτυο.
![](https://saferinternet4kids.gr/wp-content/uploads/2023/01/image-1024x576-1.jpeg)
Όσον αφορά στα δημογραφικά στοιχεία, η πλειοψηφία των αιτημάτων (76%) προήλθε από ενήλικες, ενώ οι επαγγελματίες (εκπαιδευτικοί, ειδικοί ψυχικής υγείας) και οι ανήλικοι που απευθύνθηκαν στη γραμμή ακολουθούν με ποσοστό 13% και 10%, αντίστοιχα.
![](https://saferinternet4kids.gr/wp-content/uploads/2023/01/safeline_2022_2jpeg.jpeg)
Το 87% των αιτημάτων προήλθαν μέσα από τηλεφωνική επικοινωνία στον αριθμό 210-6007686 ενώ ένα ποσοστό της τάξης του 9% επέλεξε να επικοινωνήσει ηλεκτρονικά μέσω email στη διεύθυνση info@help-line.gr. Τα υπόλοιπα αιτήματα προήλθαν μέσω chat συμβουλετικής.
![](https://saferinternet4kids.gr/wp-content/uploads/2023/01/safeline_2022_3jpeg.jpeg)
![](https://saferinternet4kids.gr/wp-content/uploads/2023/01/safeline_2022_4jpeg.jpeg)
Η ψυχολόγος της Γραμμής Μαρία Δάρα παροτρύνει όλους να ζητούν βοήθεια και κατευθύνσεις στην περίπτωση που αντιμετωπίσουν το οποιοδήποτε πρόβλημα στο διαδίκτυο.