Διαχρονικό πρόβλημα ο διαδικτυακός εκφοβισμός σύμφωνα με νέα μελέτη της Microsoft.
line
#cyberbullying
#microsoft

 

Νέα μελέτη της Microsoft δείχνει ότι 4 στους 10 εφήβους και 4 στους 10 ενήλικες από 32 χώρες (1) εμπλέκονται σε ένα περιστατικό εκφοβισμού είτε ως θύματα είτε ως θύτες είτε ως παρατηρητές. Πιο συγκεκριμένα το 19%  προσδιορίζεται ως «στόχος», το 21%  ως «παρατηρητής» και το 1% ως «εκφοβιστής».  

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι όσοι παραδέχτηκαν ότι έχουν εκδηλώσει συμπεριφορές εκφοβισμού απάντησαν συντριπτικά ότι ένιωσαν κοινωνική πίεση να ενεργήσουν (68 %) και δήλωσαν μετανιωμένοι για τις ενέργειές τους (79 %).

Τα ευρήματα προέρχονται από την τελευταία έρευνα της Microsoft σε θέματα ψηφιακής ευγένειας – ενθαρρύνοντας ασφαλέστερες, υγιέστερες και πιο σεβαστές αλληλεπιδράσεις στο διαδίκτυο μεταξύ όλων των ανθρώπων. Η μελέτη, “Ευγένεια, ασφάλεια και αλληλεπίδραση στο διαδίκτυο – 2020”, δημοσκόπησε έφηβους ηλικίας 13-17 ετών και ενήλικες ηλικίας 18-74 σχετικά με την έκθεσή τους σε 212 διαφορετικούς διαδικτυακούς κινδύνους. Αυτή η τελευταία έρευνα βασίζεται σε παρόμοιες μελέτες που πραγματοποιούνται κάθε χρόνο από το 2016 έως το 2019. Τα πλήρη αποτελέσματα αυτής της τελευταίας μελέτης θα είναι διαθέσιμα την Παγκόσμια Ημέρα Ασφαλέστερου Διαδικτύου (SID) 2021 την Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2021.

 

Πιο συνηθισμένη απάντηση: «Σταματώ, Μπλοκάρω και αναφέρω»

Για σχεδόν μια δεκαετία, οι νέοι σε όλο τον κόσμο παροτρύνονται να  “Σταματήσουν, να μπλοκάρουν και να αναφέρουν όταν πρόκειται για διαδικτυακό εκφοβισμό και αυτή ήταν η κυρίαρχη απάντηση που αναφέρθηκε σε αυτή τη μελέτη. Τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων (66 %) δήλωσαν ότι μπλοκάρουν τον υποκινητή ενώ περισσότεροι από τους μισούς (54 %) δήλωσαν ότι μίλησαν με έναν φίλο και περισσότεροι από 4 στους 10 είτε αγνόησαν το άτομο (44 %) είτε εμπιστεύτηκαν αυτή τους την εμπειρία σε έναν ενήλικα (42 %). Δυστυχώς, λιγότερο από το ένα τρίτο των ερωτηθέντων (30 %) δήλωσαν ότι προχώρησαν σε αναφορά για το περιστατικό εκφοβισμού που βίωσαν   σε έναν πάροχο υπηρεσιών, όπως μια εταιρεία μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Διαβάστε το πλήρες άρθρο στο ιστολόγιο της Microsoft.  

 

(1) Οι χώρες που ερωτήθηκαν το 2020 ήταν: Αργεντινή, Αυστραλία , Βέλγιο, Βραζιλία, Καναδάς, Χιλή, Κολομβία, Δανία , Γαλλία, Γερμανία, Ουγγαρία, Ινδία, Ινδονησία , Ιρλανδία, Ιταλία, Μαλαισία, Μεξικό, Κάτω Χώρες, Περού, Φιλιππίνες , Πολωνία, Ρωσία, Σουηδία , Σιγκαπούρη, Ισπανία , Νότια Αφρική, Ταϊβάν, Ταϊλάνδη , Τουρκία, Μεγάλη Βρετανία, ΗΠΑ, Βιετνάμ.