Το Gaming κυρίαρχος λόγος επικοινωνίας με τη Γραμμή Βοήθειας. Στατιστικά στοιχεία 2019-2020.
line

Προβλήματα και ανησυχίες που προκύπτουν από την ενασχόληση των παιδιών με το gaming ήταν ο κύριος λόγος επικοινωνίας με τη γραμμή βοήθειας Help-line.gr σύμφωνα με τα στατιστικά ετήσια στοιχεία 2019. Η συγκεκριμένη κατηγορία (gaming) αναδείχθηκε για πρώτη φορά  κατά τα ετήσια στατιστικά στοιχεία του 2018 και καθόλη τη διάρκεια του 2019 πρωταγωνίστησε στις κλήσεις που δέχτηκαν οι εξειδικευμένοι ψυχολόγοι της γραμμής.

Πιο συγκεκριμένα οι κύριοι λόγοι επαφής με τη γραμμή βοήθειας για το 2019 ήταν κατά 35% το gaming, ακολουθεί με ποσοστό περίπου 16% ο διαδικτυακός εκφοβισμός και με 13% τα θέματα παραβίασης προσωπικών δεδομένων. Αισθητή είναι η πτώση των τηλεφωνημάτων που δέχτηκε η γραμμή σε σχέση με την υπερβολική χρήση του διαδικτύου. Το 2019 το 8% των καλούντων αναζήτησαν λύσεις ή συμβουλές για προβλήματα υπερβολικής χρήσης, την ώρα που το αντίστοιχο ποσοστό στα στοιχεία του 2018 ήταν 12%.

Η πλειοψηφία των κλήσεων (65%) προήλθε από ενήλικες, κυρίως γονείς που επικοινώνησαν ως επί το πλείστο ζητώντας οδηγίες και συμβουλές για κάποιο θέμα που αντιμετώπιζε το ανήλικο παιδί τους σε σχέση με το διαδίκτυο, ενώ οι επαγγελματίες και οι ανήλικοι που απευθύνθηκαν στη γραμμή ακολουθούν με ποσοστό 19% και 16% αντίστοιχα.

Η πλειοψηφία (77%) επέλεξε να επικοινωνήσει με τη γραμμή τηλεφωνικά στον αριθμό 210-6007686 και μόνο ένα ποσοστό της τάξης του 23% επέλεξε να επικοινωνήσει ηλεκτρονικά μέσω email στη διεύθυνση Info@help-line.gr.